Silniki regulacji reflektorów wariują

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jak66
    Classic
    • 2012
    • 19

    Silniki regulacji reflektorów wariują

    witam,
    od dłuższego czasu słyszę w moim szkodniku odglos odbijającej sprężyny przy ruszaniu.
    jest to ewidentnie słyszalne w okolicy pedału sprzegła , bądź obok w któryms z przekazników. Dzieje sie to tylko 1 raz, po kazdym uruchomieniu samochodu. Opiszę dokladniej: po uruchomieniu silnika ruszam do przodu z jedynki, wkładam dwojke i w granicach 1000obr słychać brzdęk, jesli pojade chwile dłuzej na jedynce to tez ten to wystepuje. hamulce wykluczam przed swapem na 288 było już to samo, sprzegło i docisk wykluczam bo przed wymiana sprzegła i dwumasy tez było to słyszalne - dodam że jest to slyszalne raczej wewnątrz. Na 100% przekonany byłem, ze to ta sprezyna od pedału sprzegła - poniewaz kiedyś mi partacz wyłamał ten plastik biały przy pompie sprzegła i sprezyna nie pracowała odpowiednio. DGW wymienił mi ten plastik, podczas jednej z wymian- jednak coś tam brzdęka dalej. Tłumaczę sobie tak: Jesli by to była spreżyna pedału sprzegła to brzdękałaby cały czas. A to sie dzieje tylko jeden raz podczas kazdej jazdy, przy pierwszym ruszaniu po ok 5-10sek od startu. trwa sekundę - ale ja to swietnie słyszę. Jeśli sie zatrzymam nie wylączając silnika jest to przy ponownym ruszaniu dzwiek ten nie wystepuje. Ma ktos jakiś pomysł?

    witam na potwierdzenie, ze to nie tylko u mnie wystepuje znalazłem kilka postów na zaprzyjaznionym forum OPLA w tym temacie:
    - codziennie rano pomalutku wyjezdzam z osiedla zawsze na 2-gim biegu przy dokladnie 1100 obrotach slychac wyraznie dzwiek jak gdyby ktos stuknal deseczka w szprychy rowerowe
    - po ruszeniu powyżej 20km'h nie ważne czy na 1 czy 2 biegu....słychać wyraźnie, że coś brzdąka, ale tylko po pierwszym ruszeniu
    - po przekroczeniu 20km/h (pierwszy raz po uruchomieniu silnika) jest brzdekniecie - w ASO powiedzieli ze to jakis czujnik od ABS, czy jakis bezwladnosciowy


    czy w waszych szkodnikach zauwazyliście to?
  • kabanos
    RS
    • 2011
    • 4544
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Silniki regulacji reflektorów wariują

    Witam. Jak w temacie. Silniki regulacji reflektorów w moim aucie szaleją. Tzn. w czasie jazdy potrafią się przestawić ze skrajnego górnego, do skrejnego dolnego. Sprawdzałem na postoju patrząc na oświetloną ścianę i "pływają sobie to w górę to w dół. Jaka może być tego przyczyna? Że regulator mógł paść to wiem, ale może jednak coś innego? Jakieś przebicie, działanie wilgoci, zabrudzone styki? Mieliście kiedyś coś takiego u siebie? I jeszcze jedno. Jak ten regulator się nazywa (ten w kabinie) bo nie mogę nigdzie znaleźć. Z góry dzięki.

    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #4
      O to chodziło. Tylko pytanie czy to na pewno to?

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • pieciopalczasty
        Classic
        • 2011
        • 34

        #5
        To służy do regulacji , a patrzyłeś do silniczków.

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #6
          Zamieszczone przez pieciopalczasty
          To służy do regulacji , a patrzyłeś do silniczków.
          Jeszcze nie. A co w nich może być nie tak? Bo działać działają.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #7
            Sprawdź wtyczki na silniczkach czy nie zaśniedziały
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • mariom122
              Ambiente
              • 2011
              • 117

              #8
              Silniczki właśnie tak wariują jak się kończą. Proponuję zakupić dwa nowe i wymienić. Niestety nic nie jest wieczne.

              Komentarz

              • tomus7
                RS
                • 2010
                • 1896
                • Peugeot

                #9
                Tu masz nówki
                http://www.skodaczesci.pl/oferta/?sr..._szukaj=szukaj
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz

                • Biszczu
                  RS
                  • 2011
                  • 5567

                  #10
                  kabanos, musisz wymienić silniczki

                  Pozycja nr 6 - wyciąg z ETKA


                  Nr katalogowy 1J0 941 295 A
                  "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                  Komentarz

                  • kabanos
                    RS
                    • 2011
                    • 4544
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #11
                    Ok. nic nie jest wieczne. Ale żeby obydwa na raz się kończyły? Posprawdzam styki, może to jest to. A co powiecie na temat regulatora? Czy przyczyna może tkwić po jego stronie? Może to on podaje "głupoty" silniczkom i się tak zachowują?

                    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                    Komentarz

                    • Biszczu
                      RS
                      • 2011
                      • 5567

                      #12
                      Zamieszczone przez kabanos
                      A co powiecie na temat regulatora? Czy przyczyna może tkwić po jego stronie? Może to on podaje "głupoty" silniczkom i się tak zachowują?
                      szczerze to w to wątpię, ale na wszelki wypadek możesz mu przeczyścić styki i zobaczyć co się będzie działo
                      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                      Komentarz

                      • laurin
                        Rider
                        • 2009
                        • 727

                        #13
                        odepnij regulator i zobacz czy dalej wariują

                        Komentarz

                        • mariom122
                          Ambiente
                          • 2011
                          • 117

                          #14
                          A skąd pewność że dwa na raz. Może jeden padł już wcześniej tylko nie zauważyłeś. różnie bywa.

                          Komentarz

                          • kabanos
                            RS
                            • 2011
                            • 4544
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #15
                            A więc tak. Od listopada jeździłem bez regulacji, bo obpiąłem silniczki. W tamtym tygodniu zakupiłem wreszcie nówki sztuki, wymieniłem i wszystko działa jak należy. Wielkie dzięki

                            >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                            Komentarz

                            Pracuję...